De Hypotheekuitvinders

WOONFONDS / The Communication Company

Bekijk deze campagne op pagina 148 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
WOONFONDS
Bureau
The Communication Company
Account
Inge Verhelst, Anne-Marie Segers-van Hassel
Copy
Maarten Evers
Art
Maarten Evers, Peter Halma
Strateeg
Cees Faes
Opdrachtgever
Paul Bänziger, John Gerritse, Patrick de Kort
Film/Productiemaatschappij
GIG Creative Film Productions
Fotografie
PEEK Creative Studios
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van WOONFONDS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van The Communication Company
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Introduceer drie vernieuwende hypotheekproducten.

Doelgroep

Hypotheekadviseurs.

Strategie/Concept

In een wereld waarin alle hypotheekproducten standaardiseren, komen we met een onderscheidende campagne. We positioneren Woonfonds als De Hypotheekuitvinders. Ze luisteren naar de specifieke wensen en behoeften uit de markt en gaan daar in het Hypotheeklab gretig mee aan de slag. Ze mixen, blenden, experimenteren, overleggen, berekenen en uiteindelijk... EUREKA! Een nieuw hypotheekproduct is uitgevonden.

Media- en middelenstrategie

De hoofdrol in deze campagne is weggelegd voor de échte medewerkers van Woonfonds. Zij zijn De Hypotheekuitvinders. Zij bouwen de spanning op middels online teasers en vervolgens onthullen ze in een videokaart aan alle hypotheekadviseurs hun nieuwste uitvinding. Deze video staat centraal in de rest van de campagne: social, online advertising, fysieke en digitale mailings, seminars, workshops en beurzen. Dit alles in de fantasierijke, mysterieuze en opvallende thematiek zodat iedere hypotheekadviseur de vernieuwende hypotheekproducten van Woonfonds top of mind heeft!

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen