DE HERINNERINGSMINUUT 2012

YARDEN / LEMZ

Bekijk deze campagne op pagina 143 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
YARDEN
Titel
Uitvaartverzekering
Bureau
LEMZ
Account
LEMZ
Copy
LEMZ/Endemol
Art
LEMZ
Strateeg
LEMZ
Opdrachtgever
Ilse de Cloe, Gijs Pelser
In samenwerking met
Endemol
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van YARDEN
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LEMZ
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Yarden wil een betekenisvolle rol spelen door alle nabestaanden in de moeilijkste tijd van het jaar, tussen kerst en oud en nieuw, de ruimte te geven om overleden dierbaren te herinneren.

Doelgroep

Heel Nederland

Strategie/Concept

Door de ontkerkelijking zijn er minder vaste momenten om overleden dierbaren te herinneren, terwijl dit zo belangrijk is om het verlies een goede plek te kunnen geven. Dit jaar zetten we daarom op 30 december alle TV zenders tegelijkertijd 1 minuut op zwart, creëren we bovendien een fysieke herinneringsruimte in de hectische Kalverstraat en kan je online virtueel een kaarsje branden.

Media- en middelenstrategie

Ruim 2,5 miljoen mensen raakten we met de Herinneringsminuut op TV. De Herinneringsruimte in de Kalverstraat zorgde voor goede persaandacht en online werden er duizenden kaarsjes ontstoken.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen