De grootste surprise party van Nederland.

De grootste surprise party van Nederland.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
T-Mobile
Bureau
Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland
Jaar
2010
Paginanummer
144

Doelstelling

Bekendheid creëren voor het T-Mobile Family product, waarmee zes familieleden onderling onbeperkt kunnen bellen en sms'en, en het versterken van de emotionele merkbeleving van T-Mobile.

Doelgroep

Ouders met kinderen tussen 10 en 19 jaar.

Concept

We laten zien hoe een echte Brabantse familie uit Deurne (geen acteurs) met T-Mobile Family door middel van onderling bellen en sms'en de grootste surprise party van Nederland organiseert voor hun geliefde oma. Guus Meeuwis onderbreekt zijn stadionconcert om samen met de familie en 35.000 enthousiaste fans Oma Manders toe te zingen met een nieuwe versie van 'Lang zal ze leven', met speciaal voor Oma Manders geschreven tekst.

Media- en middelenstrategie

In fase 1 van de campagne zien we op TV en online de familie Manders druk onderling bellen en sms'en en contact zoeken met Guus. Ook in print en op de winkelvloer staat de familie centraal. Bijna heel Nederland weet dan al wat er gaat gebeuren, behalve Oma. In fase 2 zien we op TV, in de bioscoop en online de emotionele apotheose.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken