De grootste slager

De grootste slager

Categorie
Retail
Adverteerder
Schuitema
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2006
Paginanummer
504

Doelstelling

Duidelijk maken dat je voor het lekkerste vlees voor een scherpe prijs het beste bij C1000 terecht kan. Want C1000 is de enige supermarkt met een echte slager in huis.

Doelgroep

Iedereen die boodschappen doet.

Concept

Iedere supermarkt verkoopt vlees, maar niet iedere supermarkt heeft een slager. C1000 kan met zijn eigen slager als geen ander de kwaliteit van het vlees waarborgen en, gezien de omvang van C1000, ook nog tegen een heel scherpe prijs. In de eerste week communiceren we de grootste slager en daarom de scherpe prijzen. Daarna maken we duidelijk dat C1000 niet beknibbelt op kwaliteit, maar des te meer op onzin. Hierdoor kunnen de prijzen het hele jaar scherp blijven.

Media- en middelenstrategie

Televisie wordt ingezet als hoofdmedium en aangevuld met outdoor en radio om snel een hoog bereik op te bouwen. In de winkel wordt het thema verder vertaald naar aanbod en aanbiedingen. De C1000-weekfolder vormt met keiharde aanbiedingen het bewijs voor de juiste prijs-kwaliteitsverhouding.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken