DE GROOTSTE IN PRIVATE BANKING.

DE GROOTSTE IN PRIVATE BANKING.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
RABOBANK NEDERLAND
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
152

Nominatie 2005

Doelstelling

De Rabobank is marktleider in Private Banking. Maar te weinig mensen weten dit. Rabobank wordt teveel gezien als generalist in bankzaken en te weinig als specialist voor vermogende klanten. Tijd voor een campagne die dit rechtzet en de eigen plek van de Rabobank in deze markt opeist.

Doelgroep

Alle klanten – zowel zakelijk als particulier – die naar een andere bank gaan zodra ze meer inkomen verwerven. Ook de particulieren, met een inkomen of vermogen vanaf € 80.000, die denken nu nog niet voor Private Banking in aanmerking te komen.

Concept

Claim het marktleiderschap en de toegankelijkheid van Rabobank Private Banking. Door te vertellen dat de Rabobank nu al de meeste vermogende klanten bedient en dat ook nog eens op haar geheel eigen manier doet: betrokken, met aandacht.

Media- en middelenstrategie

Een geïntegreerde campagne die is afgetrapt met een commercial. Met tag-ons die het feitelijk marktleiderschap bewijzen. En met productinvulling in advertenties, radiocommercials en banners.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken