De enige bocht die je echt goed moet nemen

De enige bocht die je echt goed moet nemen

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
EASYTOYS
Bureau
Brand Creatives
Jaar
2021
Paginanummer
428

Nominatie 2021

Doelstelling

Over seks wordt vaak geheimzinnig en ongemakkelijk gedaan. Het is de missie van EasyToys dit te doorbreken. De eerste stap is het onderwerp bespreekbaar maken. Onze inhaker verbindt deze missie met een super hot topic: de formule 1.

Doelgroep

Formule 1 fans uit NL (18+)

Merkomschrijving

EasyToys is young, cheeky en fun. EasyToys is hét online platform waar elke seksuele verkenning begint. Hier vind je alle informatie over seksualiteit, intimiteit en hoe je het elke dag spannend kunt houden.

Concept

Nederland profileert zich graag als open en vrij land. Dat is ook zo - tot op zekere hoogte. Dat het taboe rondom seks nog niet geheel van tafel is, bleek toen EasyToys de meest beroemde bocht, de Tarzanbocht, van het Zandvoortse circuit niet officieel mocht adopteren. Dan claimen we het toch gewoon met de oneliner: "De enige bocht die je echt goed moet nemen".

We hebben EasyToys' Tarzan toy grafisch samengevoegd met de vorm van de Tarzanbocht. Het resultaat was niet alleen een inhaker die viral ging, maar ook de allereerste OOH campagne voor EasyToys in NL waarin een seksspeeltje werd afgebeeld.

Media- en middelenstrategie

Social, outdoor doek van 30x30 meter, snelweg reclame.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken