ONVZ is zorgverzekeraar in het hogere segment. Klanten zijn dan ook erg tevreden over de begeleiding en vrijheid die ONVZ biedt. Uit de gedragsanalyse bleek dat het voor conversie duidelijker moet zijn waarom ONVZ een premium zorgverzekering is en waarom dat voor jou relevant is. De premium positie van ONVZ moest concreter én explicieter gemaakt worden. We ontwikkelden een volledig nieuwe 360-campagne met de pay-off: ONVZ. Eersteklas zorgverzekering. Daarnaast onderbouwen we de pay-off met het benoemen van de concrete premiumdiensten als wachtlijstbemiddeling, snelzorg en second opinion. In de call to action spraken we bijvoorbeeld niet langer van 'overstappen' maar van 'upgraden' om meer aan te sluiten bij het premium gevoel maar bovenal om de natuurlijke barrière tegen overstappen te vermijden. Ook in de look & feel moesten er stappen gezet worden. Samen met fotograaf/regisseur Jaap Vliegenthart ontwikkelden we beeldmateriaal in de herkenbare kleurtinten van ONVZ en brachten we het 'premium gevoel' tot leven. Deze premium uitstraling voerden we in alle communicatie consistent door.