Overtreffen van het sales- en traffic succes van de jaarlijkse Drie Dwaze Dagen in alle vestigingen van de Bijenkorf en de webshop. Zonder te vervallen in platte prijscommunicatie.
Mensen die van mooie, kwalitatieve producten houden op het gebied van mode, design, wonen, cosmetica en lifestyle maar zich zeer bewust zijn van prijs.
Het jaarlijkse evenement met de beste artikelen tegen de laagste prijzen barst weer los. De Drie Dwaze Dagen komen er aan. In de campagne zijn we getuige van een felle strijd om een bijzonder fashion item. Maar dan wel op een hele vernieuwende, kunstzinnige manier verbeeld waarmee we bijdragen aan de allure en fashionable uitstraling van de Bijenkorf.
In een korte, impactvolle flight op TV en online worden de Drie Dwaze Dagen aangekondigd. We sporen mensen aan om zelf het aanbod te bekijken in de online boekjes. Tijdens de actieperiode zelf zetten we ook banners en een tag-on in.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken