De Dwaze Dans

De Dwaze Dans

Categorie
Retail
Adverteerder
De Bijenkorf
Bureau
Selmore
Jaar
2012
Paginanummer
427

Doelstelling

Overtreffen van het sales- en traffic succes van de jaarlijkse Drie Dwaze Dagen in alle vestigingen van de Bijenkorf en de webshop. Zonder te vervallen in platte prijscommunicatie.

Doelgroep

Mensen die van mooie, kwalitatieve producten houden op het gebied van mode, design, wonen, cosmetica en lifestyle maar zich zeer bewust zijn van prijs.

Concept

Het jaarlijkse evenement met de beste artikelen tegen de laagste prijzen barst weer los. De Drie Dwaze Dagen komen er aan. In de campagne zijn we getuige van een felle strijd om een bijzonder fashion item. Maar dan wel op een hele vernieuwende, kunstzinnige manier verbeeld waarmee we bijdragen aan de allure en fashionable uitstraling van de Bijenkorf.

Media- en middelenstrategie

In een korte, impactvolle flight op TV en online worden de Drie Dwaze Dagen aangekondigd. We sporen mensen aan om zelf het aanbod te bekijken in de online boekjes. Tijdens de actieperiode zelf zetten we ook banners en een tag-on in.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken