DE DRIE DWAZE DAGEN

DE DRIE DWAZE DAGEN

Categorie
Retail
Adverteerder
de Bijenkorf
Bureau
Selmore Creative Agency
Jaar
2008
Paginanummer
544

Doelstelling

Uitbouwen van het succes van de 25e Drie Dwaze Dagen in 2008 in termen van sales, PR en beleving in alle vestigingen van de Bijenkorf.

Doelgroep

Zowel Bijenkorf klanten als niet klanten die van mooie spullen en ‘koopjes jagen’ houden.

Concept

Onze voorvaderen waren uitstekende jagers, die de kunst van het jagen tot in perfectie beheersten. Dat oergevoel wordt nu weer losgemaakt door de aantrekkingskracht van de fantastische producten en bijbehorende prijzen tijdens deze 25e Drie Dwaze Dagen.

Media- en middelenstrategie

Het campagneconcept is breed ingezet middels landelijke en regionale dagbladen, radio, online, DM, outdoor, PR en etalages.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken