DE CLUB VAN SINTERKLAAS

DE CLUB VAN SINTERKLAAS

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
JETIX
Bureau
Epidemie
Jaar
2008
Paginanummer
354

Doelstelling

Alle kinderen maximaal de avonturen van Sinterklaas en zijn Pieten te laten meebeleven, zowel in de voorbereiding van zijn komst als tijdens zijn aanwezigheid, met als hoogtepunten Het Feest van Sinterklaas in Ahoy en natuurlijk Pakjesavond.

Doelgroep

Alle kinderen die nieuwsgierig zijn naar de avonturen Sinterklaas en zijn Pieten.

Concept

Unieke belevenis rondom Sinterklaas zoveel mogelijk in het leven van de kids brengen

Media- en middelenstrategie

Centraal in deze campagne staat de TV serie De Club van Sinterklaas. Kids kunnen daarnaast via de speciale website www.declubvansinterklaas.nl exclusief lid worden van deze Club van Sinterklaas. Als bewijs van hun lidmaatschap ontvangen zij thuis een brief van de Pieten inclusief een unieke button die zij vol trots kunnen dragen. Daarnaast krijgen leden van De Club wekelijks een nieuwsbrief waarmee ze toegang krijgen tot exclusieve content in het virtuele Clubhuis en op TV kunnen ze de avonturen van hun favoriete Pieten volgen. Op scholen ontvangen de leraren het totaal pakket zodat ook daar optimaal in kan worden gegaan op de avonturen rondom de Pieten van De Club van Sinterklaas. Tijdens Het Feest van Sinterklaas krijgt Sinterklaas van alle kinderen een speciaal dansje cadeau wat zij kunnen leren tijdens het Pieten Nieuws en van de clip op www.declubvansinterklaas.nl. Via de speciale CD’s met luisterverhaaltjes en liedjes, die bij Super de Boer te verkrijgen zijn, kunnen kids zelf alle avonturen van de Pieten luisteren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken