DE BOB TRAY

DE BOB TRAY

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
MINISTERIE VAN VERKEER & WATERSTAAT
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2005
Paginanummer
384

Doelstelling

De dikwijls goede Bob-voornemens op de plek des onheils nadrukkelijk onder de aandacht brengen.

Doelgroep

Het thuispubliek; mensen die een feestje geven of om andere redenen thuis borrelen.

Concept

Breng de Bob gedachte dicht bij de mensen thuis met het actiemiddel; de Bob Tray. Een gratis tray die goed van pas komt tijdens de feestdagen. Op die manier wordt op het juiste moment - op gedragsniveau - de ’Bob Jij of Bob Ik’ vraag geactualiseerd.

Media- en middelenstrategie

Er is gebruik gemaakt van de bestaande Bob ‘Lady’ commercial in het PB 51 roulement. Na 8 seconden wordt er letterlijk ingebroken op die commercial met de boodschap: “dan nu even iets heel anders; de Bob Tray!”. Via de supermarkten is een grootschalig distributienetwerk gerealiseerd (1 mln. trays) waar de boodschappende consument de tray gratis kan meepakken. De bestaande ‘Lady’ commercial wordt vanaf 12 december uitgezonden en tussen kerst en oud en nieuw (goed bereik vanwege de vakanties) wordt de aangepaste commercial met tray uitgezonden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken