Interne campagne: Bonny en Blitz zijn als mascottes tot ‘leven’ gebracht zodat de eigen medewerkers en kinderen hen in levende lijve kunnen ontmoeten tijdens de interne launch ‘De Knetterende Knalfuif’. Naast trots voorzag de interne aftrap van de campagne in het werven van ambassadeurs voor de scholentour. Externe campagne: Scholentour: Bonny en Blitz bezoeken basisscholen en samen met een Liander medewerker geven ze techniekles op totaal 115 scholen. Door middel van proefjes, het lesboekje en de animatiefilms leren kinderen alles over het energienetwerk. 3D films: De Bliksems beleven drie avonturen waar verschillende thema’s aan bod komen, zoals de rol van Liander, de werking van elektriciteit en gas, energiebesparing, innovatie en veiligheid. Online platform: www.debliksems.nl is het podium voor de 3D avonturen, waar de bezoeker ook de online game kan spelen, de familie Bliksem kan ontmoeten en de scholentour kan volgen. PR Programma: Regionaal ingestoken in het voorzieningsgebied van Liander met focus op de bezoekmomenten aan scholen waarbij ook een Liander directeur/manager aanwezig is. Media activatie: Advertorials in Kidsweek, video promotieclip in McDonald’s, banners op Hyves en een competitie op Habbo Hotel.