De betrouwbaarste check. AutoTrack

De betrouwbaarste check. AutoTrack

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
AutoTrack.nl
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2006
Paginanummer
90

Doelstelling

AutoTrack.nl positioneren als de betrouwbaarste site voor de aankoop van occasions.

Doelgroep

Alle consumenten die op zoek zijn naar een occasion.

Concept

Als koper van een occasion via internet voelt de consument zich onzeker. Niet alleen is de kwaliteit van een occasion lastig te duiden, ook internet als medium bouwt nog steeds aan haar betrouwbaarheid. Daarom wil AutoTrack.nl de consument laten beseffen dat zij die zekerheid wel kan garanderen door een streng en actief beleid tegen misleiding met betrekking tot bijvoorbeeld kilometerstand en bouwjaar. Deze garantie wordt persoonlijk afgegeven door een aantal medewerkers van AutoTrack.nl.

Media- en middelenstrategie

Om een breed en relevant publiek aan te spreken worden media ingezet met een hoog bereik (dagbladen en radio) en een link naar mobilieit (megaboards en bannering). Daarnaast wordt er een aantal ludieke acties uitgevoerd die de persoonlijke garantie op impactvolle wijze communiceren, zoals het nieten van een ‘betalingsgarantie’ op uitgeschreven bekeuringen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken