DE BESTE OPTICIEN. DAT WILLEN WE ZIJN.

DE BESTE OPTICIEN. DAT WILLEN WE ZIJN.

Categorie
Retail
Adverteerder
EYEWISH
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
448

Winnaar 2005

Doelstelling

Creëer een eigen plek voor Eye Wish. Door duidelijk te maken dat Eye Wish een betaalbare kwaliteitsopticien is die niet alleen zorgt dat je goed ziet, maar ook dat je er goed uitziet.

Doelgroep

Mensen die al dan niet correctiebehoevend zijn en voor wie een bril meer is dan een functioneel gebruiksvoorwerp. Ze willen er goed uitzien en beschouwen hun bril als een onderdeel of verlengstuk van hun identiteit.

Concept

De hele optiekmarkt draait om prijzen van brillen. Eye Wish onderscheidt zich door kwaliteit. De campagne laat zien dat Eye Wish oog heeft voor de mens achter de bril. Eye Wish helpt je een bril te vinden die past bij je identiteit.

Media- en middelenstrategie

Prominente aanwezigheid in massamedia met tv, gedurende actieperiodes aangevuld met POS-actiemateriaal in de winkels.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken