De beste boekwinkel ter wereld, overal ter wereld.

De beste boekwinkel ter wereld, overal ter wereld.

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
selexyz boekhandels bv
Bureau
N=5 + KONG
Jaar
2010
Paginanummer
524

Doelstelling

Maak duidelijk dat de beste boekwinkel van Nederland (al 6 jaar verkozen tot beste boekwinkel) ook online is. Hét alternatief voor Bol.com.

Doelgroep

Boekliefhebbers 20-49 jaar

Concept

selexyz is de beste boekwinkel van Nederland. Nadeel: slechts 15 fysieke winkels. selexyz.nl lost dit op. De boekwinkel met echt verstand van boeken is er nu overal en altijd. Oftewel: selexyz online. De beste boekwinkel ter wereld. Overal ter wereld. Bijzonder verbeeld door Gerrit Komrij daar te portretteren waar je hem niet verwacht: Salou. Hét bewijs dat iedere schrijver overal ter wereld beschikbaar is. selexyz bewijst de onlinewereld te begrijpen met een sterk digitaal aanbod (OYO e-reader) en dé online wereldprimeur: live-signeersessies met topschrijvers.

Media- en middelenstrategie

Primair tv en online. Tv: hét domein waar de strijd tussen onlineboekhandels plaatsvindt én voor impact. Online: om online te claimen en te bewijzen de onlinewereld te begrijpen. Uiteraard zijn de winkels, jaarlijks 2,5 mln. bezoekers, een belangrijk massakanaal.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken