de Anti-Verveel weken

de Anti-Verveel weken

Categorie
Retail
Adverteerder
Vomar Voordeelmarkt
Bureau
Nieuw
Jaar
2007
Paginanummer
526

Doelstelling

Store traffic genereren in de zomermaanden.

Doelgroep

‘Boodschappers’ en hun kinderen.

Concept

Tijdens de zomervakantie konden kinderen bij Vomar terecht voor Anti-Verveel tips en Anti-Verveel activiteiten en sparen voor Anti-Verveel kado’s. Zo werd Vomar dé plek om de vakantie leuk door te komen. Dat leidde tot extra store traffic en sympathie voor het merk.

Media- en middelenstrategie

Rond de zomervakantie werd de actie bekend via advertenties, boodschappentassen, posters en POS-materiaal. Internet diende om de actie te verdiepen (extra Anti-Verveel tips en uitleg spaaractie). In de winkels organiseerden we ‘live’ Anti-Verveel activiteiten (T-shirts versieren, supermarktspeurtocht, broodjes bakken). Dit nieuwe fenomeen leverde veel free publicity op.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken