DE AMERSFOORTSE RELAXT ONDERNEMEN

DE AMERSFOORTSE RELAXT ONDERNEMEN

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
De Amersfoortse Verzekeringen
Bureau
Doom&Dickson
Jaar
2009
Paginanummer
164

Doelstelling

Het merkplatform van De Amersfoortse “ondernemen wordt een stuk relaxter” verder ontwikkelen. Deze belofte ook concreet maken op het niveau van de tussenpersoon en de communicatie met zijn eindklant. Doel: Nummer 1 positie onder ondernemers bereiken.

Doelgroep

Ondernemers en zelfstandigen die hun inkomensverzekeringen via een tussenpersoon verzekeren.

Concept

De Amersfoortse heeft het merkplatform “relaxed ondernemen” verder ontwikkeld. Een zorgeloze rust, in een wereld van schreeuwende reclame. Van serene tv reclames, tot een geheel nieuwe huisstijl voor ATP en eindklant. Allemaal consistent in lijn met het merkplatform. Ook inhoudelijk wordt de belofte onderbouwd met Relaxtra. Een nieuw programma dat de tussenpersoon ondersteunt met kennis, opleidingen en marktbewerking. Het merkplatform wordt zo volledig geïntegreerde communicatie.

Media- en middelenstrategie

De aantrekkelijke wereld met de nieuwe TV commercials is aangesloten op een compleet ATP programma met traditionele en interactieve componenten. Vorm en inhoud werken zo op alle niveaus samen om het merkplatform “ondernemen wordt een stuk relaxter” manifest te maken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken