De 5 werkbeloften van Driessen

De 5 werkbeloften van Driessen

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
DRIESSEN
Bureau
Inhouse mar-com bureau Driessen Groep
Jaar
2020
Paginanummer
173

Doelstelling

Nederland bekend maken met de onderscheidende aanpak van Driessen als uitzendbureau. We zetten in op het versterken van de naams- en propositiebekendheid en een toename van sollicitaties en inschrijvingen.

Doelgroep

Werkzoekenden, werkenden en werkgevers in de sectoren overheid, onderwijs en zorg.

Merkomschrijving

Driessen is het uitzendbureau voor werk in de sectoren overheid, onderwijs en zorg.

Concept

De meeste uitzendbureaus vullen flexibele arbeid vanuit traditionele overtuigingen in. Driessen doet het anders en zet werkgeluk en goed werkgeverschap centraal. Als bewijs introduceren we de werkbelofte, waarbij we de analogie met het huwelijk maken. Ook in een arbeidsovereenkomst is het contract de basis, maar veel belangrijker zijn de emotionele beloften die je uitspreekt. In deze campagne spreekt Driessen haar 5 werkbeloften uit. Het enige dat kandidaten en opdrachtgevers hoeven te zeggen is #jaikwil.

Media- en middelenstrategie

Radio, OOH, display en (social media) advertising zijn de belangrijkste push-kanalen. Voor interactie creëren we persoonlijke content die de 220 Driessen collega's in hun eigen netwerk delen en een case-video met uitzendkrachten in de hoofdrol.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken