Day & Night

Day & Night

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Prodent
Bureau
Only
Jaar
2006
Paginanummer
253

Doelstelling

Bekendheid genereren voor de nieuwe productpropositie Prodent Day & Night.

Doelgroep

Jongvolwassenen in de leeftijd van 18 tot 34 jaar die bewust openstaan voor nieuwe dingen.

Concept

We laten de doelgroep kennismaken met een nieuw fenomeen: een tandpasta voor de dag en een tandpasta voor de nacht, en wat beide voor je doen: opwekkend fris voor overdag en neutraliserend en verzorgend voor als je slaapt. Dat doen we door op een creatieve manier gebruik te maken van de herkenning van Tooske en Bastian Ragas, van wie bekend is dat de een soms pas ‘s morgens vroeg thuiskomt terwijl de ander dan juist naar het werk gaat.

Media- en middelenstrategie

Om snelle propositiebekendheid te genereren is televisie gekozen als hoofdmedium en werd gelijktijdig een impuls gegeven aan de nieuwswaarde via een abricampagne en shoppingpagina’s. Middels print is een verdere verdieping gegeven aan de uitbouw van kennis over het product. Op de winkelvloer is ten tijde van de introductie een promotional pack verkrijgbaar met de twee varianten. TV-commercial
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken