DAVITAMON. GEZOND BEZIG.

DAVITAMON. GEZOND BEZIG.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Chefaro Nederland B.V.
Bureau
ETCETERA
Jaar
2009
Paginanummer
217

Doelstelling

Voorkeur en loyaliteit voor het merk creëren bij vitaminegebruikers, productintroducties relevant maken voor consumenten en trial genereren.

Doelgroep

Mensen in alle vormen, maten en leeftijden. Zij hebben een gezonde levensstijl en willen er zeker van zijn dat ze alle vitamines en mineralen binnenkrijgen.

Concept

Met de campagne wil Davitamon duidelijk maken dat het een merk is dat voor iedereen - van jong tot oud - specifieke producten heeft voor een dagelijks steuntje in de rug bij een gezond leven. Davitamon’s ‘rode balletje’ is een herkenbaar logosymbool en verbindt mensen die in een ontspannen setting op een positieve manier met hun gezondheid bezig zijn. De pay-off ‘Davitamon. Gezond bezig’ onderstreept de merkpropositie en de mindset van de consument.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde campagne: TV, print, POS en PR. Resultaten: groei Davitamon 2009 +9% (t.o.v. +3% totale markt). De activiteiten voor het nieuwe product Compleet + Gezond Gewicht leidden direct tot omzetgroei en een m.a. van 2,3% in betreffende periode.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken