Davitamon Actifit 50+ KauwVitamines

Davitamon / Van Walbeek Etcetera

Bekijk deze campagne op pagina 372 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Davitamon
Titel
Voedingssupplement
Bureau
Van Walbeek Etcetera
Account
Dick van der Lecq, Mirelle Schelvis
Copy
Willem van Harrewijen
Art
John Horjus
Strateeg
Hans Middelhoek
Opdrachtgever
Jan Willem Bartels, Henriëtte voor de Poorte, Christine Hoogenboom
Film/Productiemaatschappij
Outcast
Muziek
Stock
RTV-producer
Patrick Nelemans
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Davitamon
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Van Walbeek Etcetera
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Bekendheid generen voor een nieuwe product, Actifit KauwVitamines (zonder water in te nemen). Bovendien wil Davitamon zich binnen de 50+ doelgroep profileren als expert op het gebied van gezondheid/voedingssupplementen.

Doelgroep

Volwassenen van 50 jaar en ouder.

Strategie/Concept

Uit onderzoek blijkt dat de 50+ consument op een betrouwbare, toegankelijke manier over gezondheid geïnformeerd wil worden. Daarnaast zoekt men functionele, gemakkelijke oplossingen. Davitamon introduceert de Davitamon-deskundige. Op een toegankelijke manier geeft hij antwoord op een herkenbare vraag en visualiseert hij het gemak en de functionaliteit van het product. Hij laat hiermee zien dat Davitamon de kennis in huis heeft om ook voor 50-plussers de juiste producten te ontwikkelen en zorgt hij voor een herkenbare rode draad in de campagne.

Media- en middelenstrategie

In lijn met Actifit 50+ Hart & Bloedvaten is televisie het hoofdmedium. Doorvertaling naar internet om de expertrol extra invulling te geven. Overige: pr, shopping-uitingen en sampling tijdens 50+ Beurs.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen