Data maak er iets moois van!

Data maak er iets moois van!

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
DDMA
Bureau
Ceci n'est pas un bureau
Jaar
2017
Paginanummer
72

Doelstelling

Naamsbekendheid en corporate profilering van de vereniging DDMA als een organisatie die zich inzet voor het verantwoord en positief inzetten van data.

Doelgroep

Marketeers, juristen en compliancemensen en beslissers op corporate niveau bij organisaties die data inzetten voor hun business.

Merkomschrijving

DDMA is de vereniging voor iedereen die data voor businessdoeleinden inzet. Het biedt de leden kennis over wat kan, wat mag en wat je zou moeten willen (ethiek) met data.

Concept

Met het thema 'Data maak er iets moois van' tonen we dat het creatief inzetten van data leidt tot een positieve klantervaring. Het 'feel good' concept is gebaseerd op het allereerste moment dat we met elkaar data delen: het vriendenboekje op de basisschool. In tweede fase gebruiken het visuele vriendenboekjes-grid en het thema om aan de hand van persona's te laten zien wie zich bij de DDMA thuis zal voelen.

Media- en middelenstrategie

Een touch fase waarin we de campagnevideo breed uitzetten in vakmedia online en op social media. Vervolgens is in de fases reach, act, convert en engage een data gedreven omnichannel strategie uitgerold. Op de website, in socials, bannering en EDM.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken