DAT ZIE JE ALLEEN BIJ EYE WISH GROENEVELD

DAT ZIE JE ALLEEN BIJ EYE WISH GROENEVELD

Categorie
Retail
Adverteerder
Eye Wish Groeneveld
Bureau
Doom&Dickson
Jaar
2008
Paginanummer
545

Doelstelling

De ‘preferred’ optiek-keten van 45+ers in Nederland worden. Op deze leeftijd hebben de meeste mensen voor het eerst een (lees-)bril nodig en maken ze hun keuze voor een opticien.

Doelgroep

45+ers die (binnenkort) ‘correctiebehoevend’ zijn.

Concept

Op humoristische wijze inspelen op de grootse ergernissen van 45+ers (slechte service en kleine lettertjes) en laten zien dat men bij Eye Wish Groeneveld wèl in goede handen is.

Media- en middelenstrategie

Thematische boodschap laden met TV campagne, radio & PR stunt (Gouden Loepie, prijs voor kleinste lettertje van Nederland). Actie-aanbod ondersteunen door middel van Tag-ons, radio en POS (in en out of shop).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken