DAT ZIE JE ALLEEN BIJ EYE WISH GROENEVELD

Eye Wish Groeneveld / Doom&Dickson

Bekijk deze campagne op pagina 545 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Eye Wish Groeneveld
Titel
Opticien
Bureau
Doom&Dickson
Account
Jolies van Rijn, Karin van Dalen
Copy
Bart Oostindie, Antoine Houtsma
Art
Antoine Houtsma, Bart Oostindie
Strateeg
Jeroen van Eck
Opdrachtgever
MADELON VAN DIJCK, IAN JORDANS, CORINE WOLSWINKEL
Film/Productiemaatschappij
Götz Film
Editor
Richard van Oosterhout
RTV-producer
Frank van der Horst
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Eye Wish Groeneveld
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Doom&Dickson
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

De ‘preferred’ optiek-keten van 45+ers in Nederland worden. Op deze leeftijd hebben de meeste mensen voor het eerst een (lees-)bril nodig en maken ze hun keuze voor een opticien.

Doelgroep

45+ers die (binnenkort) ‘correctiebehoevend’ zijn.

Strategie/Concept

Op humoristische wijze inspelen op de grootse ergernissen van 45+ers (slechte service en kleine lettertjes) en laten zien dat men bij Eye Wish Groeneveld wèl in goede handen is.

Media- en middelenstrategie

Thematische boodschap laden met TV campagne, radio & PR stunt (Gouden Loepie, prijs voor kleinste lettertje van Nederland). Actie-aanbod ondersteunen door middel van Tag-ons, radio en POS (in en out of shop).

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen