Dat maakt Hans Anders

Dat maakt Hans Anders

Categorie
Retail
Adverteerder
Hans Anders Opticiens
Bureau
Y&R Amsterdam
Jaar
2006
Paginanummer
492

Doelstelling

Claim de positie van de meest voordelige opticien- en hoortoestellenketen. Door duidelijk te maken dat het echte voordeel bij Hans Anders voor de klant is.

Doelgroep

Iedereen in Nederland met een bril, lenzen of hoortoestel. Plus degenen die daar aan toe zijn.

Concept

Hans Anders is de grootste opticienketen van de landelijke drie (naast Pearle en Specsavers). Van oudsher is Hans Anders bekend als de voordeligste. En die positie willen we graag behouden. Daarnaast willen we ons onderscheiden als de meest heldere aanbieder die de klant niet opzadelt met kleine letters en verrassingen achteraf. Zoiets moet je natuurlijk niet alleen beloven, maar direct aantonen. En wie kan dat beter dan de figuur Hans Anders zelf? Daarom kozen we voor een creatieve aanpak waarin het aanbod en Hans centraal staan. Geen beloftes maar direct aantonen wat Hans Anders uniek maakt.

Media- en middelenstrategie

Hoofdaccent lag op televisie en radio. Verzorgingsgebied rondom de winkels is met huis-aan-huis folders bereikt en uiteraard met grote posters in de winkels zelf.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken