DANOONTJE ‘AGNETTELMETERS’

DANOONTJE ‘AGNETTELMETERS’

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
DANONE NEDERLAND
Bureau
Young & Rubicam Amsterdam
Jaar
2005
Paginanummer
217

Doelstelling

Danoontje weer top-of-mind maken bij kinderen.

Doelgroep

Primair: Kinderen in de leeftijd van 4-8 jaar. Secundair: Ouders van kinderen in de leeftijd van 4-8 jaar.

Concept

Voor kinderen hebben magneetjes iets magisch. In de commercial wordt met dit inzicht gespeeld door de speciale lettermagneetjes van Danoontje op magische wijze tot leven te laten komen. Het hele alfabet kon worden gespaard.

Media- en middelenstrategie

Televisie specifiek gericht op kinderen. Tevens een doorvertaling van het thema naar televisie en print specifiek gericht op de ouders (o.a. Allerhande/Hamsterweken).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken