DANCE VALLEY-REPORTER

DANCE VALLEY-REPORTER

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
VODAFONE
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
342

Doelstelling

Gebruik sponsorschap om de doelgroep de nieuwe UMTS-diensten (Live TV, MusicDownloads) van Vodafone te laten ervaren.

Doelgroep

Jongvolwassenen (18-24 jaar), sociaal zeer actief. Danceliefhebbers.

Concept

Als sponsor van Dance Valley het event gebruiken om Live TV en MusicDownloads te laten ervaren. Live TV: wedstrijd waarmee je reporter op DV kunt worden (14 dagen vóór DV), weblog van 2 winnaars in aanloop naar DV, live uitzending op je mobiel vanaf DV. MusicDownloads: ’s werelds eerste DJ-set (met Armin van Buuren) op 2 mobiele UMTS-telefoons in Vodafone-tent tijdens DV.

Media- en middelenstrategie

Cross-mediaal platform waarbij gebruik is gemaakt van online (weblog), samenwerking met Veronica TV (cromo’s in aanloop en chunks tijdens DV) en Veronica Magazine (print). Telegraaf special katern (print). MMS voor steekproef onder klanten Vodafone. Nieuwsbrieven, website en flyers UDC (organisator DV). 2x inzet Shownieuws (oproep & winnaars reporter).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken