Dan moet je naar Randstad Student

Dan moet je naar Randstad Student

Categorie
Personeel
Adverteerder
Randstad
Bureau
Publicis
Jaar
2011
Paginanummer
440

Doelstelling

Zet het label Randstad Student op de kaart en vergroot de toegankelijkheid van Randstad voor studenten. Bouw daarmee aan een database van studentenprofielen op randstadstudent.nl.

Doelgroep

HBO en WO studenten. Deze studenten zijn, afhankelijk van hun studiefase, op zoek naar een diversiteit in bijbanen. Veel startende studenten willen simpel en snel wat geld bijverdienen. Andere studenten hebben meer behoefte aan een vast inkomen, maar willen wel hun eigen tijd kunnen indelen/het moet passen bij het lesrooster. En veel studenten in de laatste fase van hun studie zoeken een studiegerelateerde bijbaan om ervaring op te doen.

Concept

De campagne bestaat uit een serie logische gevolgtrekkingen die maar tot één conclusie leiden: wil je iets als student, dan moet je naar Randstadstudent.nl. Daarbij gebruikmakend van voor studenten herkenbare motieven, in een licht studentikoze toonzetting en inspelend op een van de drie behoeftes waarin het aanbod van Randstad Student kan voorzien: snel cashen, bijverdienen in een vaste bijbaan en bouwen aan je CV.

Media- en middelenstrategie

Op studenten gerichte media- en middeleninzet. Een aftrap met flyers tijdens de introductieweken en abri's op universiteiten en hogescholen, plus advertenties in dagblad Spits. Gevolgd door een maandelijkse inzet van deze middelen tijdens de zgn. 'geld op weken' (een week voor het ontvangen van de studiebeurs), aangevuld met stationsspreads in 12 steden en bannering op o.a. OV9292, MSN, Geen Stijl, Dumpert en Facebook. Daarnaast hangen er posters op de Randstad-vestigingen, is er een interne promotie-actie en wijzen flashbanners de weg op Randstad.nl.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken