Dakvlaggen campagne incl. WK actie

Dakvlaggen campagne incl. WK actie

Categorie
Durables
Adverteerder
BMW Group Nederland
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2006
Paginanummer
190

Nominatie 2006

Doelstelling

Awareness creëren voor MINI en benadrukken dat je je MINI helemaal uniek kunt maken door ‘je eigen’ MINI-dakvlag. En hiermee het ‘Only MINI can do’-gevoel onderstrepen.

Doelgroep

Trendsetters & Modern Mainstream.

Concept

Als je MINI rijdt, wil je je graag onderscheiden. En dat kan. Door je MINI te customizen met de dakvlag die bij jou past. Dat zien we terug in de uitingen. Een MINI-dakvlag springt er altijd uit. Van iemand die lef heeft, die niet wil kiezen en die spanning zoekt. Allemaal karaktereigenschappen van echte MINI-rijders.

Media- en middelenstrategie

Selectieve, gerichte campagne. Beperkte middelen, verrassende uitingen: ‘MINI-style’ in glossy magazines, met daarnaast een speciale insert die inhaakt op de actualiteit van het WK en een doorvertaling naar een billboard.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken