Daarom

Daarom

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Interpolis N.V.
Bureau
FHV BBDO, Lost Boys, Merx, L’eau, Bex communicatie, Kobalt
Jaar
2007
Paginanummer
152

Nominatie 2007

Doelstelling

Introductie van de nieuwe BuitenDeDeur® verzekering van Interpolis.

Doelgroep

Zowel zakelijk als particulier: zelfverzekerde mensen die zelf graag de touwtjes in handen hebben. Ze zijn assertief, snel van begrip en realistisch. Maar ook uitermate kritisch.

Concept

Veel mensen zijn zich er niet van bewust dat alle spullen die zij buitenshuis bij zich dragen, niet verzekerd zijn. Interpolis heeft als eerste verzekeraar van Nederland de BuitenDeDeur® verzekering, die al je spullen buitenshuis verzekerd. De campagne maakt op een glasheldere manier duidelijk wanneer deze spullen wel en wanneer niet verzekerd zijn.

Media- en middelenstrategie

Voor de introductie van de campagne is er naast massamediale middelen zoals tv, radio, online en print ook gebruikgemaakt van DM, PR en middelen die met name buitenshuis te vinden zijn. Denk hierbij aan locatiegerelateerde outdoor en promoteams.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken