DAAROM

DAAROM

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
INTERPOLIS
Bureau
FHV BBDO creative marketing agency NV
Jaar
2005
Paginanummer
76

Doelstelling

Interpolis bekend en geliefd maken als helderste verzekeraar van Nederland.

Doelgroep

Zowel zakelijk als particulier: zelfverzekerde mensen die zelf graag de touwtjes in handen hebben. Ze zijn assertief, snel van begrip en realistisch. Maar ook uitermate kritisch.

Concept

Problemen oplossen is voor Interpolis niet meer dan vanzelfsprekend. Omdat we ervan uitgaan dat mensen daarmee geholpen zijn. In de nieuwe reeks uitingen laten we die glasheldere manier van werken van Interpolis expliciet doorklinken. Met een simpel construct: Daarom. Interpolis. Glashelder.

Media- en middelenstrategie

De nieuwe TV-commercials zijn nog helderder. Het zijn korte TV-commercials waarvan meerdere versies te zien zijn in een flight.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken