Daarom

Daarom

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Interpolis
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2006
Paginanummer
170

Winnaar 2006

Doelstelling

Interpolis relevant maken als de helderste verzekeraar van Nederland.

Doelgroep

Zowel zakelijk als particulier: zelfverzekerde mensen die zelf graag de touwtjes in handen hebben. Ze zijn assertief, snel van begrip en realistisch. Maar ook uitermate kritisch.

Concept

Problemen oplossen is voor Interpolis niet meer dan vanzelfsprekend. Interpolis denkt na over waar mensen echt mee geholpen zijn. In de nieuwe reeks uitingen gaat het om de relevantie van de glasheldere oplossingen van Interpolis. Interpolis stuurt mannetjes bij schade omdat niet iedereen een topklusser is. Interpolis geeft preventieadvies aan huis omdat inbrekers bijzonder handig zijn. Daarom. Interpolis. Glashelder.

Media- en middelenstrategie

Naast media die ons dwingen om helder te zijn (buitenreclame, radio) gebruikt Interpolis steeds meer middelen om de bijzonder glasheldere mentaliteit van het bedrijf dichterbij te brengen. Denk aan livecommunicatie, pr en internet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken