DA WEET ER ALLES VAN

DA WEET ER ALLES VAN

Categorie
Retail
Adverteerder
DA Retailgroep B.V.
Bureau
Pluspoint
Jaar
2008
Paginanummer
543

Doelstelling

DA positioneren als dé drogisterij en parfumerie die haar klanten kent, begrijpt en op een persoonlijke manier deskundig adviseert. Keten van lokale ondernemers één gezicht geven.

Doelgroep

Vrouwen, die vanuit veiligheid hun keuzes maken.

Concept

‘DA weet er alles van’ heeft niet alleen specialisme en deskundigheid in zich, maar onderscheidt zich door een persoonlijke en sympathieke benadering. Er mooi uitzien met kerst? Gezonde voornemens in januari? Met voldoende weerstand de herfst in? DA begrijpt op welke wijze jij leeft en heeft hiervoor de juiste producten en adviezen. Kortom; ‘de vriendelijke specialist’ anno 2009.

Media- en middelenstrategie

Waar radio, folders en p.o.s.-materialen vooral moeten zorgen voor traffic en sales, wordt tv ingeschakeld om op overtuigende wijze de vernieuwde positionering van een bekende landelijke speler met lokaal specialisme te communiceren. Deze strategie wordt vervolgens afgemaakt met een toolkit voor lokale ondernemers en een afgewogen d.m.-inzet voor de meer persoonlijke benadering.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken