DA WEET ER ALLES VAN

DA Retailgroep B.V. / Pluspoint

Bekijk deze campagne op pagina 543 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
DA Retailgroep B.V.
Titel
Schoonheids- verzorgings- en drogisterij artikelen.
Bureau
Pluspoint
Account
Emil van der Beijl, Kim-Ellen Monster
Copy
Erik Jousma
Art
Eric Slagboom
Strateeg
Ron Cijs
Opdrachtgever
BERT BARGBOER, ANNEMIEKE RIJKE
Film/Productiemaatschappij
Ministry of Film
Muziek
Wiegel, Meirmans & Snitker (Rec Sound)
RTV-producer
Marcel Ossendrijver
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DA Retailgroep B.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Pluspoint
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

DA positioneren als dé drogisterij en parfumerie die haar klanten kent, begrijpt en op een persoonlijke manier deskundig adviseert. Keten van lokale ondernemers één gezicht geven.

Doelgroep

Vrouwen, die vanuit veiligheid hun keuzes maken.

Strategie/Concept

‘DA weet er alles van’ heeft niet alleen specialisme en deskundigheid in zich, maar onderscheidt zich door een persoonlijke en sympathieke benadering. Er mooi uitzien met kerst? Gezonde voornemens in januari? Met voldoende weerstand de herfst in? DA begrijpt op welke wijze jij leeft en heeft hiervoor de juiste producten en adviezen. Kortom; ‘de vriendelijke specialist’ anno 2009.

Media- en middelenstrategie

Waar radio, folders en p.o.s.-materialen vooral moeten zorgen voor traffic en sales, wordt tv ingeschakeld om op overtuigende wijze de vernieuwde positionering van een bekende landelijke speler met lokaal specialisme te communiceren. Deze strategie wordt vervolgens afgemaakt met een toolkit voor lokale ondernemers en een afgewogen d.m.-inzet voor de meer persoonlijke benadering.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen