DA WEET ER ALLES VAN

DA Retailgroep B.V. / Pluspoint

Bekijk deze campagne op pagina 502 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
DA Retailgroep B.V.
Titel
DA Drogisterij & Luxe parfumerie
Bureau
Pluspoint
Account
Emil van der Beijl, Kim Ellen Monster
Copy
Erik Jousma
Art
Eric Slagboom
Strateeg
Ron Cijs
Opdrachtgever
BERT BARGBOER, FABIENNE GERAEDTS
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DA Retailgroep B.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Pluspoint
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

DA positioneren als dé drogisterij en (luxe)parfumerie die haar klanten kent en begrijpt en hen op een persoonlijke manier een deskundig advies geeft. Keten van lokale ondernemers 1 gezicht geven.

Doelgroep

Vrouwen, die vanuit veiligheid hun keuzes maken

Strategie/Concept

‘DA weet er alles van’, heeft niet alleen het specialisme en deskundigheid in zich maar onderscheidt zich door een persoonlijke en sympathieke benadering. Zorgeloos op vakantie? Met voldoende weerstand de herfst door? DA begrijpt op welke wijze jij leeft, wat je beweegt en heeft hiervoor de juiste producten en adviezen. Kortom; ‘de vriendelijke specialist’ maar dan anno 2009.

Media- en middelenstrategie

Daar waar radio, magazine, folders en p.o.s.-materialen moeten zorgen voor traffic, sales en informatie, wordt televisie vooral ingeschakeld om op een overtuigende wijze de vernieuwde positionering van een bekende landelijke speler met lokaal specialisme te communiceren. Deze strategie wordt vervolgens afgemaakt met een lokale toolkit voor de locale ondernemers en een afgewogen dm inzet voor de persoonlijke benadering.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen