CZ Afdeling Zorg

CZ Afdeling Zorg

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
CZ
Bureau
Being There
Jaar
2010
Paginanummer
46

Doelstelling

Breng alle zorgdiensten van CZ onder de aandacht.

Doelgroep

HR-managers bij bedrijven met een collectieve CZ-zorgverzekering.

Concept

Om HR-managers te helpen bij het gezond en vitaal houden van werknemers ontwikkelde CZ een aantal extra zorgdiensten, zoals de Bedrijvendesk, De Gezond Werken test en De Zorgmakelaar. Met al die nieuwe diensten leek het wel alsof je er als HR-manager een hele afdeling bij kreeg om je te helpen. Met dat gegeven introduceerden we: de afdeling zorg. Een virtuele afdeling die bij verschillende campagnes in 2010 het podium van de communicatie was. Uw nieuwe collega's van de afdeling zorg stonden symbool voor de verschillende zorgdiensten die we onder de aandacht wilden brengen. In de verschillende media werd de afdeling zorg per klant gepersonaliseerd en zo goed mogelijk als een echte afdeling gepresenteerd. De afdeling met de rode deur was de lijm tussen verschillende campagnes en benadrukte de rol van CZ als betrokken zorgverzekeraar.

Media- en middelenstrategie

DM, online, e-mailings
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken