Het CUPRA automerk en haar Formentor e-HYBRID model introduceren in de Nederlandse markt, met als resultaat awareness voor CUPRA en sales voor de Formentor e-HYBRID als “hero” model.
Mensen die op zoek zijn naar een auto die hen niet alleen rationeel, maar ook emotioneel kan raken. CUPRA voldoet aan hun eisen m.b.t. duurzaamheid en innovatie, maar overstijgt op vlak van rijplezier, mentaliteit en design de verwachtingen van “car lovers”.
We weten dat het moeilijker is om van auto’s te houden in een tijd van elektrificatie. Automotive heeft het rationeel over duurzaamheid en innovatie. De emotie achter autoliefde is verdwenen. CUPRA wil “unapologetic car love” weer mogelijk maken, met auto’s die zowel duurzaam als prestigieus en design hoogwaardig zijn.
De “Electrifying performance, made for car lovers” campagne romantiseerde de autoliefde van onze doelgroep en sprak hen rechtstreeks aan: “Drivers… start your engine, shift to joy, charge your heart, plug and play and play…”
We gebruikten een mediamix (Radio, TVBB, DOOH, OLV) met brede zichtbaarheid, gecombineerd met getarget bereik via social media om onze lokaal geproduceerde mini-serie te verspreiden.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken