Cup-a-Soup – Iedereen is Manager

Cup-a-Soup – Iedereen is Manager

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Cup-a-Soup
Bureau
Being There
Jaar
2011
Paginanummer
224

Nominatie 2011

Doelstelling

We willen mensen vaker Cup-a-Soup laten drinken. Bevestig het imago van Cup-a-Soup als de hartige snack op het werk en stimuleer het gebruik.

Doelgroep

Primair: de werkende Nederlander. Secundair: boodschappers.

Concept

Volgens Cup-a-Soup is iedereen manager. Of het nu een team, een kleuterklas of een opengebroken straat is, iedereen 'managet' wel iets. Omdat al die drukke dreumesmanagers, mensenmanagers en troittoirmanagers niet alleen een Cup-a-Soup, maar ook wel wat hulp kunnen gebruiken, kwam Cup-a-Soup met de actie 'win je eigen assistent'. Met de verpakking maakte je kans op een assistent voor een week, plús 1000,- budget. We maakten 12 managers blij met één van onze 6 assistenten. In het najaar kreeg de campagne een vervolg met de actie 'schandalige bonussen'. Met de verpakkingscode maakte iedere manager kans om schaamteloos z'n zakken te vullen met één van de Schandalige Bonussen tot wel € 25.000,-

Media- en middelenstrategie

Tag-on, ident, radio, print/IM, website, pre-rolls, PR, online, Hyves, mobile app, on pack.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken