Heineken® bereikt het grote publiek via TV en online video, met een commercial die duidelijk het culturele erfgoed van de Heineken® krat laat zien. Op social media zag Heineken® kans om echt verbinding te maken - jong en oud, stedelijk en landelijk. Met een IDDM-aanpak in media en creatie richtte Heineken® zich op specifieke gebruiksmomenten en doelgroepen. Zo bleef het gebruik van het krat relevant gedurende de campagneperiode. Ook in OOH en met ambient bereikte Heineken® de doelgroep met een locatie-specifieke boodschap. Het Biertje?-sign uit de campagne werd gebruikt om het straatbeeld tijdens Prinsjesdag te claimen en op Schiphol herinnerde Heineken® Nederlandse reizigers om vooral hun vakantie of thuiskomst met ons te vieren. De Kratlot-actie was een belangrijk middel om op de winkelvloer de boodschap over te brengen. Ook in social en outdoor werd de actie gecommuniceerd, met een website die iedereen de kans gaf om te kijken of hun krat een prijs waard was. Zo vierde Heineken® hoe Nederlanders met hun vindingrijkheid het iconische Heineken® krat al jarenlang omarmen. Biertje?