Cracotte

Kraft Foods - Mondelēz International / HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)

Bekijk deze campagne op pagina 328 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Kraft Foods - Mondelēz International
Titel
Luchtige crackers
Bureau
HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)
Account
Edgar Kuipers, Laurence Hulsmann, Anke van Wengen
Copy
Bart van de Winkel
Art
Coert Buiting
Strateeg
Ralf Lambie
Opdrachtgever
Lydia Thomas, Eric Prinsen, Nicole Bex
Film/Productiemaatschappij
Artcore
Editor
Jin Angdoo Lee
Muziek
Sizzer/Ruurt Staverman
RTV-producer
Manon Langelaar
Fotografie
Rene Bosch
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Kraft Foods - Mondelēz International
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Cracotte meer emotionele lading geven om weerstand te bieden aan alternatieven voor luchtige crackers en concurrentie op de broodvervangersmarkt.

Doelgroep

Vrouwen 35-50 jaar met kinderen tussen 6-17 jaar. Een gezin dat graag dingen samen doet en het belangrijk vindt samen te ontbijten/lunchen.

Strategie/Concept

We voegen emotie toe door een ode aan het toetje van het ontbijt te maken. Cracotte is als een klein feestje. We vieren de creativiteit van de consument die Cracotte gebruikt als een leeg canvas voor broodbeleg. Hiermee laten we zien dat je eindeloos kunt variëren en dat alles lekker is op een echte Cracotte.

Media- en middelenstrategie

TV om groot bereik te genereren en om de doelgroep optimaal de mogelijkheden van Cracotte te laten voelen en beleven. Door middel van tag-ons wordt ingehaakt op 25 jaar Cracotte en de nieuwe Licht Zoet variant.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen