Côte d’Or BonBonBlocHut activatie

Kraft Foods - Mondelēz International / HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)

Bekijk deze campagne op pagina 329 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Kraft Foods - Mondelēz International
Titel
Chocolade
Bureau
HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)
Account
Edgar Kuipers, Anke van Wengen, Laurence Hulsmann
Copy
Stan Severin
Art
Stan Severin
Strateeg
Ralf Lambie
Opdrachtgever
Elke Vaes, Paul Standaart
RTV-producer
Sandra Hendriksen
Illustraties
Wim Dasselaar
In samenwerking met
Square Melon
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Kraft Foods - Mondelēz International
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Met een activatie de Côte d'Or BonBonBloc propositie 'wegsmelten' versterken.

Doelgroep

Vrouwen 30-49 jaar.

Strategie/Concept

Wat BonBonBloc zo bijzonder maakt is dat de heerlijke echte chocolade met pralinévulling wegsmelt op je tong waardoor alle zintuigen geprikkeld worden. Côte d'Or staat voor zinnenprikkelende sensaties, zoals je ze in Afrika kan vinden. De werelden komen bij elkaar in de Côte d'Or BonBonBlocHut. Waar kan je beter wegsmelten dan in de Côte d'Or BonBonBlocHut in Afrika? Doe mee en win een reis naar het continent dat geen zintuig onberoerd laat.

Media- en middelenstrategie

Een 10" tag-on introduceerde de actie die verder via instore, online bannering, sampling en een stand op de Huishoudbeurs werd gecommuniceerd.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen