Côte d’Or BonBonBlocHut activatie

Côte d’Or BonBonBlocHut activatie

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Kraft Foods - Mondelēz International
Bureau
HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)
Jaar
2012
Paginanummer
329

Doelstelling

Met een activatie de Côte d'Or BonBonBloc propositie 'wegsmelten' versterken.

Doelgroep

Vrouwen 30-49 jaar.

Concept

Wat BonBonBloc zo bijzonder maakt is dat de heerlijke echte chocolade met pralinévulling wegsmelt op je tong waardoor alle zintuigen geprikkeld worden. Côte d'Or staat voor zinnenprikkelende sensaties, zoals je ze in Afrika kan vinden. De werelden komen bij elkaar in de Côte d'Or BonBonBlocHut. Waar kan je beter wegsmelten dan in de Côte d'Or BonBonBlocHut in Afrika? Doe mee en win een reis naar het continent dat geen zintuig onberoerd laat.

Media- en middelenstrategie

Een 10" tag-on introduceerde de actie die verder via instore, online bannering, sampling en een stand op de Huishoudbeurs werd gecommuniceerd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken