CORPORATE CAMPAGNE

CORPORATE CAMPAGNE

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Friesland Bank
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2009
Paginanummer
173

Doelstelling

Friesland Bank positioneren als een bank die zich sterk onderscheidt van andere banken door haar Friese achtergrond. Deze Friese wortels hebben als logisch gevolg dat Friesland Bank een nuchtere blik op bankzaken heeft, stevig met beide benen op de grond staat en altijd bereid is om de handen uit de mouwen te steken. Door haar solide werkwijze is Friesland Bank zelfs in deze turbulente tijden op eigen koers en op eigen kracht overeind gebleven. Niet voor niets luidt de lijfspreuk van Friesland Bank: “Willen is kunnen.”

Doelgroep

Vermogende particulieren en grotere bedrijven die nog belang hechten aan een goed advies.

Media- en middelenstrategie

Voor de corporate campagne is zowel landelijk als regionaal ingezet: 1/1 advertenties in magazines en radiocommercials. Afsluiter van het jaar 2009 was een 1/1 pagina in dagbladen. Ook is een promotionele actie ontwikkeld, waarbij potentiële klanten werden uitgenodigd om een afspraak te maken met de bank. Voor deze actie zijn zowel IM’s, advertenties en radio ingezet.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken