Cordaan Stories

Cordaan Stories

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
CORDAAN
Bureau
Café Society
Jaar
2020
Paginanummer
135

Winnaar 2020

Doelstelling

De doelstelling is tweeërlei: inspireer de doelgroep met persoonlijke verhalen van zorgmedewerkers en profileer Cordaan als aantrekkelijke werkgever in de langdurige zorg.

Doelgroep

Zorgprofessionals en mensen die overwegen om (weer) in de zorg te gaan werken in de regio Amsterdam.

Merkomschrijving

Met 6.000 medewerkers en 15.000 cliënten is Cordaan de grootste zorgorganisatie voor de langdurige zorg in de regio Amsterdam.

Concept

In plaats van de geijkte 'medewerkers vlogs' als promotiepraatje, kiest Cordaan voor een reeks mini-docu's van anderhalve minuut. 'Cordaan Stories' zijn persoonlijke portretten over de drive en droom van zorgmedewerkers van Cordaan. Ontroerend, onverwacht, hoopvol en vol trots. Van Monique die als IC-arts overstapte naar de ouderenzorg. Tot Peter die 'lastige' jongeren oude auto's laat opknappen. En Karim die mensen ondersteunt die komen te overlijden.

Media- en middelenstrategie

De online video's zijn verspreid via Facebook, Instagram en LinkedIn. En intern via de Cordaan Vandaag mailing. Alle video's zijn ook te zien op de speciale werken-bij-site. En na het succes van 5 afleveringen in 2020, zijn er weer 5 afleveringen in de maak voor 2021.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken