Consumentenbond Zorgvergelijker

Consumentenbond Zorgvergelijker

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Consumentenbond
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2010
Paginanummer
377

Doelstelling

Traffic naar de Zorgvergelijker op consumentenbond.nl genereren en de Consumentenbond positioneren als de autoriteit in vergelijkende tests en in het behartigen van consumentenbelangen.

Doelgroep

De kritische consument.

Concept

Een impactvol en onderscheidend beeld -een ambulance wordt overgoten met goud- zorgt voor attentiewaarde en zet de agenda: zorg wordt duurder. De sobere, informatieve voice-over benadrukt op 'niet reclamische wijze' de objectiviteit en autoriteit van de Consumentenbond. Omdat we weten dat men liever niet switcht, moedigen we iedereen aan om te kijken of hun huidige zorgverzekering nog wel bij ze past. Wie de Zorgvergelijker doet, ontdekt dat de Consumentenbond bij vrijwel alle verzekeraars een interessante korting heeft geregeld voor wie lid is of lid wordt.

Media- en middelenstrategie

TV is het primaire medium, waarbij we snel en impactvol awareness opbouwen. Om de actualiteit te benadrukken is er tevens een rondje landelijke dagbladen ingezet. Aangevuld met een radio- campagne en SEA en SEO.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken