Conimex & StukTV openen pop-up restaurant in Bangkok

Conimex & StukTV openen pop-up restaurant in Bangkok

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
CONIMEX (UNILEVER)
Bureau
EndemolShine Beyond Nederland
Jaar
2018
Paginanummer
370

Doelstelling

Millenials op een entertainende en natuurlijke manier overtuigen dat Conimex staat voor écht authentiek Aziatisch eten.

Doelgroep

Millenials

Merkomschrijving

Aanbieder van producten uit de Aziatische keuken.

Concept

The proof of the pudding is in the eating... De mannen van het YouTube kanaal StukTV zijn een spannende uitdaging aangegaan met Conimex: Ze moeten in Bangkok een Streetfood pop-up restaurant op zetten en van de plaatselijke bevolking goede beoordelingen krijgen over het eten. Dit zonder ervaring, binnen 30 uur en met alleen de nieuwe Conimex Streetfood pakketten voor Thaise Pad Thai.

Media- en middelenstrategie

Om millenials te bereiken en te overtuigen kiezen we kanalen waar ze kijken en voor influencers met geloofwaardigheid en bereik. Daarom kiezen we StukTV. Sympathieke gasten met groot bereik en een bestaand concept waarin ze wekelijks uitdagingen aan gaan. Omdat de doelgroep slim genoeg is om door 'toevallige' branding heen te prikken kiezen we voor transparantie: de uitdaging komt van Conimex. De video's worden op het kanaal van StukTV geplaatst en aangejaagd met hun eigen instagram posts, advertorials en een persbericht.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken