CONIMEX, NEDERLAND IS AL VLAK GENOEG

CONIMEX, NEDERLAND IS AL VLAK GENOEG

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER NEDERLAND B.V.
Bureau
Selmore
Jaar
2005
Paginanummer
249

Doelstelling

Het opnieuw relevant en emotioneel laden ven een bekend maar enigszins weggezakt merk met haar authentieke rol in de Nederlandse huishoudens. De autoriteit als smaakmaker uit het Oosten opnieuw bevestigen zonder oubollig te worden.

Doelgroep

Boodschappers en kokers in Nederlandse huishoudens die Conimex kennen maar eigenlijk nog maar zelden kennismaken met nieuwe produkten van het merk

Concept

Conimex terugbrengen in haar oer-domein als verrijker van de Nederlandse keuken: de ’Oosterse keuken thuis sinds 1932’ en dit koppelen aan nieuwe produkten als Boemboes, Woksauzen en Rolls.

Media- en middelenstrategie

Breed (her-)introduceren via televisie van de algemene thematiek, in print het nader uitwerken van produktboodschappen en doorverwijzing naar internet en Point of Sale
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken