Conceptstore Rabobank de Dam, ‘Alles waar je energie aan geeft groeit’

Conceptstore Rabobank de Dam, ‘Alles waar je energie aan geeft groeit’

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Rabobank Nederland
Bureau
BLOEI creative innovation
Jaar
2007
Paginanummer
157

Doelstelling

Zorg voor zichtbaarheid van het merk Rabobank in Amsterdam en manifesteer het merk op een manier die de merkwaarden toonaangevend, betrokken en dichtbij tot leven brengt.

Doelgroep

Winkelend publiek, gebruikers geldautomaat, klanten van Rabobank de Dam.

Concept

Op één van de beroemdste pleinen, aan De Dam in Amsterdam, heeft de Rabobank haar vestiging. Dit plein wordt dagelijks overspoeld door duizenden mensen op weg naar werk, de vele winkels of musea. Deze vestiging is, naast de traditionele bankzaken, een uitgelezen plek om te laten zien waar Rabobank voor staat. En om tegelijkertijd voor de eigen organisatie een goede gelegenheid om een unieke vorm van retail te beproeven. Onder het motto ‘Alles waar je energie aan geeft groeit’ werd de merkmanifestatie uitgewerkt. Hiermee is de Rabobank de eerste bank met een merkthematische conceptstore.

Media- en middelenstrategie

De conceptstore is een prominente A-locatie binnen de stad Amsterdam. De lancering van deze conceptstore werd ondersteund met een internetsite en PR-activiteiten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken