Coke makes your summer moments more special

Coke makes your summer moments more special

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
COCA-COLA NEDERLAND B.V.
Bureau
NOISE B.V.
Jaar
2016
Paginanummer
226

Doelstelling

Weten: Coca-Cola smaakt geweldig en zorgt voor 'uplifting refreshment' tijdens de zomer Voelen: Het drinken van een Coca-Cola maakt zomer momenten meer speciaal Doen: Koop en drink Coca-Cola, en geniet!

Doelgroep

Primaire doelgroep: tieners, 13-19 jaar Omdat de tieners echter niet zelf kopen wat ze thuis (te) drinken (krijgen), mochten ook de 'gatekeepers' niet worden verwaarloosd

Concept

We lanceerden een 3 maanden durende 360˚ campagne; waarbij het product centraal stond. Middels 'smart product' technologie gaf een foto van het gekoelde (en daardoor van kleur veranderende) product direct via je smartphone toegang tot een kans op het winnen van een weekend in het Coca-Cola beachhouse.

Media- en middelenstrategie

Awareness: POS, TV spot, OOH, high impact banners Desire: TV tag-on, online video, high impact banners, digital OOH, social Action: display banners, radio (spot/non-spot), social influencers Resultaten: kwalitatieve brand KPI's zijn met gemiddeld 50% gestegen en consumptie steeg 15% gedurende de zomer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken