Met de speelfilmwaardige commercial grepen we de aandacht in de drukke kerstperiode. Ad-awareness is geboost met roadblocks en special advertising op TV, ondersteund door online video en inzet in bioscopen. Om tieners mentaal te betrekken creëerden we een digitale Adventkalender die werd aangejaagd via social media en QR-codes op speciale verpakkingen. In die Adventkalender was elke dag unieke content te vinden om te delen met familie en vrienden en zo het kerstgevoel te versterken en verspreiden.
Het hoogtepunt van de campagne was de samenwerking met artiest Snelle en de iconische kerstspecial van All You Need is Love. Snelle schreef de track 'Thuis' waarin verbinding en samenzijn centraal staan. De exclusieve content rondom deze track kreeg een plek in de Adventkalender (teens), en in All You Need Is Love (brede doelgroep). In en rondom de kerstspecial maakten we gebruik van in-program momenten, commercials, billboards en bromo's. Ook met de populaire 'Zelfspodcast' maakte we een kerstaflevering om de connectie tussen Coca-Cola en het kerstgevoel nog maar eens te versterken.
Door de integratie van online en offline, én de samenwerkingen met partners, die ook voor kerst en verbinding staan, is het campagnethema op een onmiskenbare wijze doorgevoerd. Zo maakten we met één verhaal en één thema een campagne die beide doelgroepen meezoog in de kerstboodschap van Coca-Cola.