Club van morgen

Club van morgen

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
ABN AMRO
Bureau
HUNT. Brand Performance Agency, LifeHunters
Jaar
2021
Paginanummer
44

Doelstelling

54 gesponsorde clubs met positieve energie door de lastige Coronaperiode loodsen.

Doelgroep

Clubs, haar leden, klanten en leveranciers.

Merkomschrijving

'Banking for better, for generations to come' dient als het kompas bij de centrale merkstrategie. Daarom wil ABN AMRO met haar sponsoring-activiteiten positieve maatschappelijke impact realiseren.

Concept

Om de clubs perspectief te bieden, hebben we samen met hockeyclubs, onafhankelijke experts en collega’s ‘Club van morgen’ gelanceerd; een prototype van hoe een duurzame, inclusieve en financieel gezonde club er in 2025 uit moet zien. Door Corona is het lastig geloof te hebben dat clubs ooit weer gezond worden. Door actief samen te werken aan een concrete, positieve club van morgen, bieden we houvast en loodsen we clubs door deze periode heen.

Media- en middelenstrategie

Sportclubs vormen de aderen van de samenleving. Daarom is clubsponsoring het ultieme middel om de strategische pijlers van ABN AMRO (helpen bij duurzame veranderingen en toekomstbestendige bank worden) actief vorm te geven. Ondersteund door activaties op clubs, pr en online presence.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken