Club van morgen

Club van morgen

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
ABN AMRO
Bureau
HUNT. Brand Performance Agency, LifeHunters
Jaar
2021
Paginanummer
108

Nominatie 2021

Doelstelling

Clubsponsoring duurzamer en inclusiever maken. Om zo voor clubs en maatschappij écht verschil te maken.

Doelgroep

Sportclubs, haar leden, klanten en leveranciers.

Merkomschrijving

'Banking for better, for generations to come' dient als het kompas bij de centrale merkstrategie. Daarom wil ABN AMRO met haar sponsoring-activiteiten positieve maatschappelijke impact realiseren.

Concept

Met Club van morgen is een platform gelanceerd dat clubs activeert en met elkaar verbindt, leveranciers een kans geeft en klanten inspireert. Samen met onafhankelijke experts, 54 door ABN AMRO gesponsorde hockeyclubs en collega’s werd een prototype ontwikkeld van een duurzame, inclusieve en financieel gezonde club in 2025: de Club van morgen. Een visie waar de bank samen met haar 54 clubs in 5 jaar hard aan werkt om dit te realiseren. Geen sponsoring d.m.v. logo’s plakken in ruil voor een zak geld. ABN AMRO steekt letterlijk de handen uit de mouwen.

Media- en middelenstrategie

Sportclubs vormen de aderen van de samenleving. Daarom is clubsponsoring het ultieme middel om de strategische pijlers van ABN AMRO actief vorm te geven. Ondersteund door activaties op clubs, pr en online presence.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken