Chocomel Heb jij het nog in je? – Wintercampagne ‘Sneeuwbal’

Chocomel Heb jij het nog in je? – Wintercampagne ‘Sneeuwbal’

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
FrieslandCampina
Bureau
DDB
Jaar
2010
Paginanummer
250

Doelstelling

Bouw verder aan de themagedachte 'Heb jij het nog in je' en het feit dat Chocomel staat voor onbevangen genieten. Dusdanig dat mensen geïnspireerd worden warme Chocomel te drinken.

Doelgroep

Iedereen die af en toe behoefte heeft aan wat meer onbevangenheid. Jong-volwassenen met een druk bestaan en behoefte aan spontane momenten. Families die gezellige en spontane momenten zoeken met het gezin.

Concept

Heb jij het nog in je? Om spontaan een sneeuwballengevecht te starten? Dit was de gedachte voor de campagne. Sneeuw is hét middel om mensen uit te dagen zich weer een beetje te laten gaan.

Media- en middelenstrategie

De kick-off was een groot sneeuwballengevecht in Amsterdam, aangejaagd via internet. In de Chocomel Brand Stores werden mensen uitgedaagd om sneeuwballen te gooien. Zodat iedereen dit onbevangen gevoel zelf kon ervaren. De commercial laat zien hoe leuk de onbevangenheid van een sneeuwballengevecht is. Op Hyves konden mensen dit gevoel ervaren door hun vrienden te bekogelen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken